V sredo, 24. 1. 2024, smo se predstavniki oddelčnih skupnosti od 2. do 9. razreda in njihovi namestniki tradicionalno zbrali na zasedanju otroškega parlamenta. Že drugo leto zapored smo razpravljali o duševnem zdravju, težavah le-tega in o tem, kako se s težavami spoprijeti.

Po uvodnem nagovoru župana g. Boga Ropotarja in našega ravnatelja g. Saša Božiča so bile učencem predstavljene delavnice, ki smo jih izvajali preteklo leto, na temo stresa kot glavnega rušitelja duševnega zdravja. Ugotavljali smo, kaj nas spravlja v stres, in kako se lahko vsak od nas z njim spoprime ali ga zmanjša oz. odpravi. Na zasedanju pa smo razmišljanje nadgradili z vprašanjem, kako lahko šola in z njo učitelji pripomorejo k zmanjšanju stresa. Učenci smo zapisali svoje predloge in dobili lep spekter izboljšav.

Drugi del srečanja je bil namenjen razmišljanju, kako bi se lahko učenci aktivneje vključili v načrtovanje in izvajanje pouka. Prišli smo do zaključka, da je vključevanje učencev pomembno, in podali predloge, kako bi to lahko uresničili.

Svoje delo bomo predstavili še na območnem srečanju, z njim pa zaokrožili dveletno delo na duševnem zdravju.  

Maks Peštaj Zevnik, 8. c; Krištof Joža Smukavec, 9. a; Filip Aleš, 9. b