NAČRT UČENJA

BOJNI NAČRT ob začetku pouka

1. KORAK: CILJ in podcilji 
Razmisli, kakšen cilj glede učenja si boš postavil za to šolsko leto!
Cilj razdeli na podcilje: Kakšni so cilji za ta teden?
In kaj konkretno boš naredil danes?

2. KORAK: PREMAGAJ LENOBO
Koliko napora si pripravljen vložiti, da boš ta cilj dosegel? Je to po tvoji oceni dovolj?
Začni delati in se učiti že danes.

3. KORAK: IZKORISTI ČAS, KI GA PREŽIVIŠ V ŠOLI
Kaj lahko narediš v šoli?
Namig:
– zapiski,
– poslušanje razlage,
– povezovanje tistega, kar že znaš z novo snovjo,
– odnosi s sošolci in učitelji,…
Zapiši svoje odločitve na papir!

4. KORAK: PRIDOBI DELOVNE NAVADE
Kaj lahko storiš doma?
Namig:
– domače naloge,
– pregled zapiskov današnjega dne, kar ti vzame nekaj minut, a je odločilno za pomnenje,
– koliko časa se boš vsak dan učil,
– delovne navade,…

5. KORAK: BODI DOBRO ORGANIZIRAN
Pripravi in uredi si šolske potrebščine ter delovni kotiček doma!
Namig:
– lahko si polepšaš platnice zvezkov,
– poskrbiš za različna pisala, označevalce besedila, samolepilne listke, učne pripomočke,
– delovni kotiček opremiš z učbeniki, leksikoni, slovarji, uro, ki te bo spremljala pri delu,
– odstraniš iz delovnega kotička vso navlako, ki bi te lahko motila, vključno s telefonom…

6. KORAK: BODI PRIJAZEN DO SEBE
Veseli se svojih uspehov, zaupaj v svoje sposobnosti, poskrbi za sprostitev in prosti čas, privošči si odmore med učenjem, opremi zvezke in delovni kotiček s pozitivnimi mislimi!

PA SREČNO!

 

 

BREZPLAČNA UČNA POMOČ – AIA Mladinski center Mengeš
ob četrtkih od 17. do 22. ure v prostorih stare knjižnice Mengeš

Več glej na:
http://www.srce-me-povezuje.si/drustvo-aia/index.php?lng=sl&t=dejavnosti&id=3821

BREZPLAČNE UČNE URICE ZA KEMIJO IN BIOLOGIJO
Center za mlade Domžale, tel.01/722 66 00, 040 255 568)

ZANIMIVE INTERAKTIVNE VAJE ZA UČENJE
za posamezne predmete po razredih. Pokukaj – učenje je lahko zabavno!
http://www2.arnes.si/~osljjk6/

 

 

MOČNA ORODJA ZA UČENJE

ucenje0001

Pripravili: Janja Gonza in Nives Zelenjak, šolski pedagoginji