Četrti dan

• Plezanje na čas
  • Dež, dež, dež
  • Kartanje in druženje
  • Družabne igre – veliko njih in veliko zavzetosti ob igranju
  • Učenje plesnih korakov belokranjskih plesov
  • Badminton
  • Animacije z materiali iz narave
  • Rokovanje z malimi živalmi
  • Pokušina sira
  • Harmonika, kitara in ples

Več pa naj povedo fotografije.

Kmalu pademo v vaše objeme, pričakujte nas pred Harmonijo med 15. in 15. 30 uro.

Tretji dan

Danes je bilo super. Zjutraj nas je zbudil petelin, čez dan pa smo imeli nekaj aktivnosti, kot so enourni pohod do kraške jame Kobiljače, ogled jame, peka hrenovk, orientacijski tek, pripravljanje mase za piškote, ki jih bomo prodajali na Iskricah v očeh, in še veliko prostega časa.

Matija Hafner, 7. a

Zjutraj sem se zbudil ob 7.00 in moral počakati do 7.15, da si umijem zobe in se preoblečem. Danes smo prvič imeli jutranjo telovadbo in igrali smo se različne igre, npr. potres in atomčke, pri katerih smo se zabavali.
Sledil je okusen zajtrk in priprava na pohod do kraške jame Kobiljače. Celo dopoldne smo bili na pohodu, šli smo tudi v notranjost jame in videli netopirja, jamskega pajka, kobilico, veščo, nato pa smo pekli hrenovke na ognju. Ko smo se vrnili v dom, smo pojedli kosilo. Imeli smo tudi usmerjen prosti čas. Popoldne smo pekli piškote za sejem Iskrice v očeh in imeli orientacijski tek, pri katerem je naša skupina zmagala. Sledilo je nekaj prostega časa in večerja. Po večerji sem šel pisat tale članek. Upam, da bo tudi jutrišnji dan tako zabaven.

Patrik Anžin, 7. č

Zjutraj me je ob 5.30 zbudil petelinji krik. Ob 7.00 je prišla učiteljica in zbudila še ostale. Za zajtrk smo imeli zdenka sir in kruh. Med štiriurnim pohodom smo šli v kraško jamo in pekli hrenovke. Za kosilo smo imeli kruhove cmoke v piščančji omaki. Potem smo imeli usmerjen prosti čas, nato pa orientacijski tek. Bil sem tretji. V prostem času sem igral odbojko in nato pekel piškote. Za večerjo smo imeli šmoren s čokoladnim prelivom in kompot. Zdaj čakam na ogled kač.

Lovro Lukan, 7. a

Danes, 29. 11. 2023, smo se zbudili ob 7.00. Ko smo si opomogli od spanja, smo imeli jutranjo telovadbo. Po zajtrku smo šli na dolg pohod. Hodili smo ob reki Kolpi. Razdelili smo se po skupinah, nekateri so pekli okusne hrenovke, drugi so šli v jamo, kjer smo si ogledali različne živali, tudi netopirje. Ko smo prišli v dom, smo bili zelo utrujeni, saj so nas bolele noge. Po kosilu, ki je bilo zelo okusno, smo se razdelili po razredih. 7. č je delal piškote, 7. a pa je imel orientacijski tek. Po koncu dejavnosti smo se zamenjali. Na pripravi piškotov nam je bilo zelo všeč. Po odmoru smo imeli večerjo, ki je bila odlična. Zvečer bomo spoznali kačo in igrali družabne igre. Vsi smo imeli zanimiv dan, zato bomo zelo utrujeni in bomo dobro spali. Tudi jutri bo zagotovo zanimivo.

Neja Snoj in Nejra Huskić, 7. a

Danes smo šli do jame Kobiljače. Tam so si po skupinah ogledali jamo in živali, ki prebivajo v njej. Po ogledu smo na ognju spekli hrenovke. Bilo je super. Ko smo prišli nazaj v CŠOD Radenci, smo se nekaj časa rekreirali, potem pa imeli kosilo (kruhovi cmoki in piščančja omaka). Po kosilu smo imeli odmor, potem pa so se 7. č odpravili v kuhinjo in pekli piškote, 7. a pa smo imeli orientacijski tek. Po končanih dejavnostih smo imeli malico, nato pa smo se zamenjali. Potem pa spet prosti čas J. Sledila je večerja, ki je bila odlična (šmoren in kompot). Po večerji smo bili prosti. Bilo je super.

Eva Kladnik in Katarina Škrlep, 7. a

Ko smo se zbudili, smo imeli jutranjo telovadbo. Igrali smo se veliko različnih iger. Po jutranji telovadbo smo zajtrkovali kruh, pašteto in sirni namaz. Po zajtrku smo imeli odmor in po odmoru smo šli na pohod do kraške jame Kobiljače. Tam smo si ogledali jamo in pekli hrenovke. Ko smo končali s pohodom, nas je že čakalo kosilo. Sledil je še odmor in po tem smo se zabavali še s peko piškotov in orientacijskim tekom. Po večerji pa smo imeli večerno animacijo, ki se je nanašala na spoznavanje kače. Zvečer je bilo zelo zanimivo, ker smo se igrali družabno igro galerija ljudi, kjer smo se bolje spoznavali in se ob tem zabavali. To igro bi se lahko šli cel večer, a smo potem morali zamenjati dejavnosti in se šli spoznavat s hišno kačo. Danes je bil res zelo zanimiv dan.

Gaja Prelec Opalk in Eva Bukovec, 7. č

Danes sem premagala svoj strah pred kačami. Videla sem sošolce, ki so si jo upali prijeti, in sem si rekla, da moram tudi jaz enkrat premagati ta strah. Najprej nam je učiteljica razložila, da moramo biti čisto tiho, ker je kača Newton zelo plašna žival, potem nam je razlagala, s čim se hrani in kakšna je po značaju. Predstavila nam je tudi druge vrste kač, strupe in nestrupene. Bilo je ful fajn, ker sem o kači izvedela veliko stvari, npr. da je njena glava v velikosti palca in da se ji lahko trikrat poveča, ko mora pojesti miš.

Nejra Huskić, 7. a

Drugi dan

Živjo iz Radencev!

Jutranji dež smo pregnali in celo nekaj sončka priklicali – mogoče tudi zato, ker smo tako fajn!

Dopoldne smo se preizkusili v peki tradicionalne belokranjske pogače, kar je bila res enkratna in zanimiva izkušnja, in povemo vam, da smo pogače že vse pojedli, ker so bile nadvse okusne. Nato smo imeli s pedagoginjo Nino delavnico Jaz sem OK – ti si OK, na kateri smo se preko spoznavanja svojih osebnostnih lastnosti še bolje spoznali in povezali kot razred.

Popoldan smo 7. a tekmovali v plezalnih izzivih, 7. č pa smo združili IKT z naravo in ustvarjali animirane filme iz naravnih materialov.

Vmes nam je ostalo tudi dovolj časa za druženje, športne igre in zabavo ter večerna Drevesa razpoloženja. Večer bomo zaključili z gledališko igro.

Naši vtisi

• Dan mi je bil zelo všeč, saj smo postali pravi režiserji. Všeč so mi bile tudi delavnice. Pohvalil bi tudi hrano. Urban
  • Danes je bilo super! Pekli smo pogačo in jo kasneje pojedli. Erika
  • Bilo je zelo zabavno. Najboljša mi je bila peka pogače. Všeč mi je bila tudi delavnica. Imeli smo tudi zelo dobro za jest. Patrik
  • Ful je bilo dobro. Pekli smo pogačo in delali filmčke. Zelo fino! Ta dan bi ocenila 100 od 10. Janja
  • Zjutraj mi je bilo zelo zabavno na delavnici. Pogača, ki smo jo spekli, je bila zelo dobra. In filmčki so bili zanimivi. Gaja
  • Peka pogače je bila zeloooo zabavna. Popoldne smo delali filmčke iz naravnih materialov in bilo je zelo zanimivo in bilo mi je všeč. Eva B.
  • Danes je bilo super, saj smo pekli pogačo in imeli delavnice in snemali filmčke. Super je bilo! Eva D.
  • Danes smo se zelo zabavali, se spoznavali in športali. Res se imamo lepo. Aljaž
  • Pekli smo belokranjsko pogačo, snemali smo zelo dobre filmčke, usmerjen prosti čas je bil zelo dobro usmerjen v šport. Gašper
  • Danes smo pekli pogačo, bila je izvrstna. Popoldne pa smo čas preživljali z animacijo lastnega filma z materialom iz okolice. Jaka
  • Bilo je v redu. Na delavnicah je bilo fino. Animacije so bile dobre, rezultat pa odličen. Pogača je bila odlična. Izak
  • Danes mi je bilo najbolje snemanje animiranih filmov, med tem sem se zelo zabaval z iskanjem in snemanjem. Malo prej pa smo pekli belokranjsko pogačo, ki je bila na koncu malo preslana, ampak DOBRA. Imel sem se zelo fino. David
  • Pekli smo belokranjsko pogačo, na koncu pa ji dali tudi ime. Moja je bila Mrtvi Joža. Dopoldne smo imeli delavnice z baloni in karticami. Najbolje mi je bilo, ko smo snemali filmčke s tablicami in s predmeti iz narave. Nik na CŠOD Radenci btw
  • Bilo je zelo dobro, saj smo pekli pogačo in bom zdaj lahko pekel tudi doma, ker je zelo lahko in zelo je okusna. J Snemali smo tudi filmčke iz naravnih materialov s tablico. To sem snemal s prijatelji in zelo smo se zabavali in tudi nekaj takega hočem delati v prihodnosti. Eden najboljših CŠOD, v katerih sem bil. Rok
  • Danes je bilo zelo zabavno. Prvo smo pekli pogačo in bila je zelo okusna. Popoldne smo pa delali animirane filme in zelo je bilo lepo. Emma
  • Super mi je, ker lahko plezamo. Pa ping pong smo igrali. Pa OK je bilo. Jaka
  • Zelo sem se zabaval, OK je bilo. Marko
  • Pekli smo belokranjsko pogačo, plezali po plezalni steni ter se učili o prehrani. Imeli smo veliko prostega časa. Nekateri pa so popadali v blato. Eva K., Nejra, Nika
  • Bilo je v redu, ker smo jedli papriko, dobili smo jo cel pladenj in smo v minuti vso pojedli. Šli smo namreč v rastlinjak, tam nam je gospa razlagala o shemi zdrave prehrane in kako so bili v preteklosti bolj zdravi, ker niso škropili zelenjave. Rekla je, da če bi paradižnik posadili pozimi, ne bi zrasel, ker ni čebel, ki bi ga oprašile. Tarik, Vedad in Ibrahim
  • Bilo je zelo fajn, sploh ko smo plezali, pekli pogačo, imeli delavnico s pedagoginjo in se v sobi igrali slepe miši. Jerca in Neja
  • Bilo je v redu. Zelo nama je bilo všeč plezanje, peka pogače, delavnica in predavanje o shemi sadja. Ta dan je bil super. Isobel in Katarina
  • Danes smo pekli tradicionalne belokranjsko pogačo, potem smo imeli prosti čas na prostem, ki je bil prava blatna zabava. Imeli smo tudi tekmovanje v hitrostnem plezanju in zanimivo delavnico na temo prehranjevanja. Imeli smo se super. J

Prvi dan

Hoj, hoj iz Radencev, kamor smo danes v šolo v naravi srečno prispeli učenci 7. a in 7. č razreda.
Po kosilu smo si ogledali kulturno dediščino kraja (130 let staro hišo in cerkvico) ter plezali na notranji plezalni steni, nekateri celo miže.

Zvečer pa nas čaka nočni pohod – upamo, da ne bo dežja in da nas ne bo zeblo.

Za prvi dan poročamo v petih točkah:

1. DANES MI JE BILO NAJBOLJ VŠEČ:
  • plezanje,
  • kosilo,
  • šport zunaj,
  • stara hiša, ki smo si jo ogledali,
  • prosti čas.

• druženja s prijatelji,
  • spanja,
  • preživljanja prostega čas,
  • naslednjega super dne in dejavnosti,