4. dan

Danes smo jo mahnili z avtobusom proti Planici, kjer nas je v megli pričakala velikanka. Najprej smo si ogledali film o zgodovini poletov v Planici in tudi same skakalnice so se čez čas prikazale iz megle. V vetrovnik nismo šli, smo si pa privoščili eno dozo čokolade pa kak spominek. Ob tem nas je učitelj Miro zabaval s pripovedovanjem svojih dogodivščin iz športnih dni.

Velikanke smo se lotili tudi z nogami, sicer le do polovice, kar nam je vseeno pognalo strah v kosti. Bilo je super, posebej razgled z velikanki. V domu smo se prelevili v konstruktorje za skakalnice – risali smo prerez velikanke glede na dane podatke (nakloni in dolžine posameznih odsekov).

Po spet okusnem kosilu smo se orientirali, najprej teoretično, nato smo se z načrtom Kranjske Gore in kompasom sprehodili po naselju in ob tem sproti označevali namembnost videnih stavb. Ob pregledu rezultatov smo ugotovili, da se nismo vsi sprehajali po Kranjski Gori J Zvečer smo se nasmejali ob predstavitvah sob in naplesali ob živahni glasbi.

Danes smo se imeli ful fajn. Posebej všeč nam je bila orientacija, namizni tenis in ko smo šli v Planico. Ne bi še šli domov.

8. b smo zakon!!!!!!

3. dan

Današnji dan je bil najboljši do sedaj, neizmerno zabaven in dolg, a je minil presenetljivo hitro. Zbujanje zjutraj ob sedmih je bilo sicer res težko, ker nismo mogli vstati iz postelje, ampak je bil ostali dan zabaven. Zjutraj smo pred zajtrkom imeli jutranjo telovadbo. Po jutranji vadbi smo se dobro najedli kosmičev in masla s kruhom. Pogovarjali smo se o zanimivih stvareh in organizirali športne igre. Bili smo na izviru Zelenci, kjer je bilo res lepo, prečudovito z zasneženim razgledom in kjer smo veliko govorili o močvirjih. Do Zelencev smo gazili po snegu, izvedeli veliko novega ter se dodobra okepali in mavžali. Med hojo sem imel občutek, da mi je vroče, medtem ko so ostali zmrzovali. Med hojo so me bolele noge. Ko smo vsi mokri in izčrpani prišli nazaj v dom, nas je pričakalo toplo, okusno in zelo zaželeno kosilo. Po kosilu smo počivali, eni tudi v svoji postelji.

Nato smo imeli najboljše popoldne do sedaj. Igrali smo se razne igre, organizirali smo manjši turnir v namiznem tenisu (Žana: Prišla sem v finale in zmagala) in šahu ter plezali po plezalni steni. Čas je minil zelo hitro, saj smo se izredno zabavali. Zvečer je učitelj Miro pripravil zelo zanimiv in logičen kviz (a na žalost pa nisem tako logičen), kjer je bila naša skupina najuspešnejša. Zelo smo se zabavali, se nasmejali in pohecali. Nekaj vprašanj je bilo čudnih, pri teh smo se zelo nasmejali. V tem dnevu mi je bil najbolj všeč učitelj Miro, ki je bil zelo zabaven – edino čudi me, da so zaposleni samo starejši.

Zvečer smo po kvizu jedli bombone ter si pripovedovali vice.

Počutil sem se nasmejano.

V domu imamo vedno dobro hrano in nikoli nismo lačni.

V prostem času smo po sobah, kjer se zelo zabavamo. Ta šola v naravi je res super!

Vsak večer se pogovarjamo v postelji.

Po večerji se usedemo v krog, kjer se igramo razne miselne in logične igre.

Med seboj se zelo dobro razumemo in nismo imeli niti najmanjšega spora.

S to šolo v naravi sem še bolj spoznal svoje prijatelje.

Z današnjim dnem se mi je mišljenje o letošnjem CŠOD-ju spremenilo; sem se naučil dobro igrati namizni tenis.

Veselim se…

• naslednjih treh dni;
  • končnega plesa;
  • svojega telefona;
  • da pridem nazaj v Mengeš, da o vsem povem družini in ostalim, ki niso bili udeleženi v CŠOD-ju;
  • vrnitve domov, saj sem zelo rada doma – da vidim svojo družino in da vidim, koliko snega je doma, a zaenkrat tukaj zelo uživam;
  • jutrišnjega dne in zabave, ki jo bo prinesel;
  • jutri, ko bomo imeli poslovilno zabavo;
  • jutrišnjega dne v Planici;
  • petka, ker se bomo odpravili domov;

Veseli 8.b

2. dan
Dokončno prebudili v novo zasneženo (jeeee!) jutro smo se ob telovadbi. Po zajtrku smo odšli peš mimo jezera Jasna proti Vršiču. Vmes nam je učiteljica Maja povedala nekaj značilnosti površja in vodovja v Triglavskem narodnem parku. Nazaj grede smo uživali v sproščenem pogovoru in še bolj sproščenem kepanju. Ju-hu-hu, sneeeg!
Po kosilu smo obravnavali temo »gozd«. Zanimivo nam je bilo razvrščati trditve o listavcih in iglavcih na podlagi prej slišanih informacij. Spoznali pa smo tudi, kako pomembno se je zaščititi pred klopi. Pred večerjo smo imeli turnir v namiznem tenisu, kjer je v hudi konkurenci Ožbeja, Žane, Leona, Nika in Aneja zmagal Amar. Bravo! Ostali smo navijali ali pa uživali v družabnih igrah. Po večerji smo imeli s pedagoginjo Nino in učiteljem Mihom delavnico »Jaz in moj razred«, na kateri smo na različne načine razmišljali o svojih kvalitetah in drug o drugem izrekli veliko pozitivnih besed. Zaključili smo z refleksijo na koncu dneva – drevesi razpoloženja.

Dekleta iz sobe Legende so sošolce pred večerjo povprašale o vtisih današnjega dne:
1. Kako se počutite ob koncu dneva?
• Uredu.
• Veselo.
• Lačno.
• Zaspano.

2. Najlepša stvar, ki si jo danes doživel?
• Zajtrk.
• Kosilo.
• Namizni tenis.
• Igra izziv ali resnica.
• Sneg je mrzel.
• Da smo v Kranjski Gori.
• Zasnežena pot do Vršiča.

3. Ostali vtisi?
• Veliko hoje, veliko snega.
• Uredu.
• Ful dobr.
• Kul.
• Super.
• Veselje.
• Program CŠOD mi ni bil všeč, toda program šole je bil super.

1.dan

Danes smo se odpravili novim dogodivščinam naproti. Zabava se je začela ob 8.30, ko smo odšli izpred Harmonije. Ko smo prispeli pred dom, nas je na avtobusu pozdravila gospa Klavdija. Za začetek smo dobili lepe pozdrave na avtobusu. Po prihodu smo razpakirali in pred kosilom odšli malo naokoli po Kranjski Gori. Dan so nam popestrili z degustacijo domače hrane (kislo zelje, orehi, korenje, koleraba, brokoli, repa, kaki in jogurt) in predavanjem o škodljivosti drog. Sobe so malo natlačene, a vseeno se bomo zlahka prebili do konca tedna.