Z učenci 7. razreda smo v letošnjem letu (oktober 2024) izvedli prav poseben športni dan ob sodelovanju  učiteljev športa in učiteljic dodatne strokovne pomoči. Vsako leto bolj opažamo, da razred ne deluje več povezano – kot ekipa. Med učenci je vse več tekmovalnosti in individualizma. Pozabljajo, da se moramo v življenju naučiti sodelovati, poslušati in si pomagati.

V športnem delu je sodeloval celoten razred in moral delovati povezano, kot ekipa v  vseh 7 igrah. Najprej so kot štafeta iskali svoje dele sestavljanke in na koncu sestavili končno sliko svojega razreda. Sledili sta dve štafetni igri s pomočjo žogice, ki so si jo podajali celotno dolžino atletske steze. Pomerili so se tudi v  ciljanju klobučkov in skakanju iz obroča v obroč ter s prehodom skozi obroč kot kača. Zadnja naloga je bila športna pantomima. Pri tej nalogi je bilo opaziti učenčeve slabe sposobnosti pomnjenja, saj nobena skupina oz. noben oddelek ni prenesel vseh treh besed pravilno od začetka do konca. Pri športnem delu smo ocenjevali upoštevanje pravil iger, medsebojna spodbuda in pomoč, fair play (pošteno igro), spoštljivo komunikacijo med njimi in njihov trud in motivacijo od začetka do konca igre.

Aktiv svetovalne službe in učiteljic dodatne strokovne pomoči je tematsko in organizacijsko sooblikoval drugo polovico športnega dne. V tem delu so bile aktivnosti zasnovane s ciljem spodbujanja večje povezanosti učencev, krepitve socialnih veščin, komunikacije, poslušanja, spodbujanja in razumevanja ter usklajevanja in gradnjo zaupanje s čimer so še bolj krepili medsebojne odnose ter ustvarjali pozitivno razredno klimo. Na šoli se zavedamo, da je krepitev socialnih veščin pomemben člen h kakovostnejšemu sobivanju.

Učenci so kot oddelek sodelovali v različnih socialnih igrah. Ustvarili so abstraktno sliko vrednot, ki so najbolj zastopane med njimi. Vrednote so s pomočjo barv upodobili na platno in naredili abstraktno sliko svojega oddelka. Preizkusili pa so se tudi v različnih drugih socialnih igrah – gordijski vozel, vrteča odeja, prepoznavanje rok in tiha linija.

Na koncu smo bili z izvedbo športnega dneva zelo zadovoljni, saj so se otroci pri tem zelo zabavali in vsak je lahko prispeval svoj delček k sestavljanki razreda kot celote.

Špela Colnar, učiteljica ŠPO