Učenci 7. a razreda so za prvošolce pripravili posebno učno uro, polno zanimivih in poučnih didaktičnih nalog za utrjevanje matematike.

V okviru te učne ure so sedmošolci pripravili različne naloge, ki so prvošolcem pomagale pri utrjevanju osnovnih matematičnih veščin. Med nalogami so bile igre s številkami, reševanje enostavnih matematičnih problemov in interaktivne dejavnosti, ki so spodbujale logično razmišljanje in sodelovanje med učenci.

Prvošolci so z navdušenjem sodelovali pri vseh dejavnostih in pokazali veliko zanimanje za matematiko. Učenci 7. razreda so se izkazali kot odlični mentorji, saj so mlajšim učencem potrpežljivo razlagali naloge in jim pomagali pri reševanju.

Sedmošolci so bili presenečeni nad tem, koliko že prvošolci znajo in kako dobro sodelujejo. Prvošolci pa so bili navdušeni, ker so bili sedmošolci tako prijazni in so pripravili zabavne naloge.

Tudi učiteljice smo bile zelo zadovoljne z izvedbo učne ure. Veselilo nas je videti, kako so učenci različnih starosti medsebojno sodelovali in se učili drug od drugega.

Takšne učne ure so odličen način za spodbujanje medsebojnega sodelovanja med učenci različnih starosti ter za krepitev znanja in veščin na zabaven in interaktiven način.