Na dan učiteljev so se v tej vlogi preizkusili tudi četrtošolci. Učenci 4. c so z veseljem sprejeli izziv in postali učitelji matematike. Učence iz 1. a so naučili orientacije (levo, desno, nad, pod, med…) ter urejanja po velikosti, dolžini, debelini. Zakaj bi se tega učili v učilnici, ko pa je okolica šole veliko bolj primerna za delo s konkretnim materialom. Risanje v pesek pa je veliko bolj navdušujoče kot risanje na papir.


Ob koncu druženja so učitelji četrtošolci o svojih učencih povedali naslednje: nismo vedeli, da so prvošolci že tako pametni, super smo se imeli, učenci so zelo prijazni, to moramo večkrat ponoviti, zelo dobro poslušajo navodila, super rešujejo tudi uganke, vse so pravilno naredili, mi bi jim dali kar oceno 5, naloge lahko vzamejo domov za spomin.

Prvošolci pa so bili takole navdušeni nad svojimi novimi učitelji: to je bil najboljši dan, naloge so bile zelo zabavne, zelo nam je bilo več, všeč mi je bilo, ko smo delali iz palic in naredili sliko, zabavno je bilo, ker smo pisali račune v pesek, ko smo končali smo se malo igrali in zabavali, učitelji so nam rekli, da smo zelo pametni in pridni.
Po našem druženju si večkrat pomahamo, ko se vidimo na igrišču. Super je imeti tudi starejše prijatelje in zato že komaj čakamo, da se spet družimo.