Predsedniki razredov in njihovi namestniki so se v torek, 18. 2. 2025, zbrali v šolski zbornici, da bi razpravljali glede novih sprememb in predlogov, ki se nanašajo na prenovo naše šole in izboljšanja pogojev za vse učence.

Dogodek se je pričel z glasbeno točko učenke Eme Hrovat iz 5. č razreda in poročanjem naših predstavnikov z medobčinskega parlamenta v Dragomlju. Parlamentarci so se nato razdelili v skupine. Na projekciji so se izpisala vprašanja, ki so se nanašala na vlado RS, parlament, politične zadeve. Zmagala je tista skupina, ki je imela največ pravilnih odgovorov.

Po tekmovanju so si ogledali video, ki je bil namenjen preverjanju odgovorov, ki so bila prej zastavljena.

Po opravljenem preverjanju je sledilo nagradno žrebanje. Štirje učenci so prejeli simbolične nagrade, rokovnik državnega zbora ter tri knjige Ustava v stripu. Darila je podaril državni parlament, enako kot knjižne kazalke za vse udeležence šolskega parlamenta.

Na sestanku je bila glavna tema naša prenovljena šola in vse v zvezi s spremembami, ki bi si jih učenci želeli uvesti ali spremeniti dosedanji način in navade. Vsaka skupina je dobila svoj člen, na katero se je navezovala tudi barva. Rdeča je ponazarjala nasprotovanje členu, medtem ko je zelena služila odobravanju in podpiranju člena. Po razpravi ZA in PROTI je sledilo glasovanje, na katerem je imel vsak možnost dvigniti zeleni ali rdeči listek, s tem pa je potrdil ali zavrnil predlagane člene, ki so se nanašali na nova pravila v kuhinji, šolske uniforme, spremembo urnika, rabo digitalne tehnologije, šolski radio itd. Šolski »poslanci« so zavrnili člen o šolskih uniformah, ostale pa preoblikovali po svojem mnenju in jih potrdili.

Po končanem glasovanju je ravnatelj gospod Sašo Božič pregledal vse ideje in predloge, ki so jih nosili členi in utemeljil, zakaj so nekateri členi sprejemljivi in  dobrodošli, ter tudi tiste, ki niso za šolo izvedljivi. Zaključil je z besedami, da je šola le prostor učencev, ki je namenjena prav njihovi rasti in učenju in pozdravil vse ideje in predloge, ki so jih učenci predlagali.

Sameya Keranović, 7. č