VTISI ZADNJEGA DNE

Ples se je prejšnjega dne zavlekel nekoliko dlje v noč, zato je bilo zjutraj precej težko vstati. Še dobro, da ni bilo jutranje telovadbe. Po vstajanju smo takoj spakirali svoje reči in prtljago odnesli v jedilnico. Po zajtrku smo še imeli orientacijski pohod po polotoku Seča, ki je preverjal naše znanje iz vseh področij, ki smo jih slišali ta teden. Vmes je pričelo sicer malo pršiti, a kljub temu je bilo lepo in zanimivo. Dokazali smo svoje znanje in se vsi celi in zdravi – čeprav malo umazani – vrnili v dom. Ravnateljica doma je povedala nekaj podatkov, nas pohvalila, nato pa nas vse skupaj presenetila s priznanjem. Svoje priznanje sta dobili tudi naši učiteljici. Po še enem zares okusnem kosilu smo nato krenili proti domu in točni kot švicarska ura prispeli v Mengeš.

VTISI ČETRTEGA DNE

Ooo, danes pa sneg že zarana! Dopoldanski del dneva smo se učili vozle, postavitve bivakov, se izurili v šivanju, ponovili znanje o zeliščih in spoznali nekaj stvari o sebi. Popoldne smo se v snežnih razmerah s pridihom kepanja učili veščin orientacije za jutrišnji orientacijski pohod, druga skupina je  vadila  in se sproščala v fitnesu ter se poučila o pravilnem izvajanju vaj na napravah.  V vmesnem času smo postali pravi navdušenci za družabne igre in imamo se res fantastično, saj se veliko družimo, smejemo in dobro sodelujemo. Zvečer smo se preizkusili v kvizu o filmih, nato z navdušenjem pogledali do sedaj nastale foto utrinke in še z večjim navdušenjem zaplesali, nato pa sladko zaspali.

Teo: Všeč mi je bila dejavnost z dišavami in bivaki. Po kosilu sem se rad igral družabne igre. Pri orientaciji pa sem se zabaval. Zvečer je bilo full dobro.

Riccardo: Zelo sem se zabaval!

Bine: Od jutra smo bili veliko skupaj. Všeč mi je bilo šivanje dišavne vrečke, postavljanje bivakov in orientacija.

Miha, Valentin, Robert: Sem zaspan.

Tristan, Jan, Asja, Neja, Mark, Ana: Vse mi je bilo všeč.

Maj: Lep dan, bili smo v fitnesu.

Rok: Cel dan je bil zanimiv. Še posebej zajtrk, kosilo, večerja, disko …

Jaka: Cel dan mi je bil všeč. V fitnesu sem bil prvič in bilo mi je všeč.

Vanesa: V fitnesu sem se namatrala.

Lea, Kleopatra: Pohvalila bi idejo za dišavno vrečko. Najbolj mi je pa bil všeč večer, ko smo se lahko znoreli in naplesali.

Leona, Jana, Luka, Eva: Najboljši del dneva je bil večer. Uživali smo v plesu.

Maks: Cel dan je bil lep. Užival sem v družabni igli Jungle Speed, sem pa tudi malo utrujen.

Pedagoginja Nina: Smeh, nova spoznanja, morje in igrivost 7. c, ki ste res čudoviti. Hvala za nepozabno družbo in učiteljici Mateji za prisrčno sodelovanje.

Učiteljica Mateja: Za nami je čudovit, umirjen in poučen teden na slovenski obali. Vse pohvale vsem učencem 7. c in pedagoginji Nini. Še posebej pa tudi vsem zaposlenim CŠOD Burja.

VTISI TRETJEGA DNE

Zjutraj nas  je prebudil sonček, razdelili smo se v dve skupini, eni smo si nadeli jopiče, zagrabili vesla in se odpravili k morju. S kanuji smo se odpeljali do solin in dobili vpogled v življenje morskega ekosistema. Drugi pa smo do solin potovali s turistično agencijo Čevelj Travel. Imeli smo izjemno priložnost doživeti zamrznjene soline – ko se čas na solinah ustavi. Da bi ustavljen čas lažje zaznali, smo za nekaj minut opazovali videno in slišano. V solinah smo poskusili specialiteto – temno čokolado s solnim cvetom.

Popoldne smo streljali z lokom ter se učili veščin orientacije s pomočjo kompasa in kart.

Dan smo zaključili z drevesi razpoloženja, pogovoru o današnjem dnevu in  glasbenemu vzdušju, ki smo ga ustvarili kar sami z našima kitaristoma Riccardom in Leo ter pevkama Kleopatro in Ano.

Da smo lažje zaspali, sta nas naši učiteljici za lahko noč pocrkljali s pogovorom oz. ugankami.

Mark: Danes je bilo v redu v solinah. Zanimivo je bilo, da je morska voda zamrznila. Pri fuzbalu sem dal kar tri gole.

Luka: Dobro mi je bilo druženje na ploščadi.

Bine: Dobro je bilo potovanje po solinah s kanujem, saj sem se prvič vozil s kanujem. V solinah smo tudi dobili solno čokolado.

Maj: Všeč mi je bilo, ko smo spoznavali soline, se s prijatelji peljali v kanuju ter igrali nogomet.

Miha: Prvič sem se peljal s kanujem, veslanje je bilo lahko, a bi bilo še laže, če bi sprednji bolj veslali.

Jaka: Bilo je zelo lepo, ker so bile soline zamrznjene.

Jan: Všeč mi je bilo, ko smo veslali, in zabava ter druženje s sošolkami.

VTISI DRUGEGA DNE

Zjutraj smo se lahkih nog ob s sončkom obsijani obali odpravili do Pirana, kjer smo uživali v akvariju, nato pa še v posebnem odkrivanju samega mesta – orientacijsko pohajkovanje med znamenitostmi.
Popoldne smo spoznavali fitnes in okrepili naše mišice, druga skupina pa se je poigrala ob obali z zanimivimi izkustvenimi igrami čutil. Pred večerjo smo pripravili rojstnodnevno presenečenje za slavljenca Jaka in Valentina. Zvečer smo se ena skupina igrali družabne igre v slogu naše letošnje šolske teme, druga skupina pa smo odkrivali skrivnosti neba. Dan smo zaključili z drevesi razpoloženja ob spoznanju, da je za nami še en prekrasen dan in da se imamo res fino! 7. c je zakon in smo postali še boljši prijatelji. Glede na prejšnjo noč bomo danes z lahkoto zaspali.

Vanesa: Zanimivo je bilo v akvariju zaradi različnih vrst rib, pa raziskovanje Pirana je bilo najboljše, zelo zanimivo. Kupila sem si tudi spominke.

Jana: Danes je bilo ful dobro in zanimivo. Všeč mi je bilo, ko smo šli na sprehod ob obali do solin in ko smo hodili v koloni z zavezanimi očmi. Zanimiv je bil akvarij zaradi zanimivih rib.

Leona: Ful mi je bilo všeč, ko smo gledali zvečer zvezde – ozračje je bilo zelo lepo, se je dobro videlo. In tudi orientacijski pohod po Piranu je bil super, zelo smo se zabavali.

Kleopatra: Dan je potekal odlično! Najbolj všeč mi je bil orientacijski pohod, saj je bilo zabavno tako spoznavati Piran – malo smo se izgubili, spraševali smo mimoidoče ljudi. En gospod že 50 let živi v Piranu, pa ni vedel, kje je obalna galerija. Vsakega smo spraševali in smo tako raziskovali. Potem smo šli lahko še zastonj v Pomorski muzej, kjer smo od gospe dobili vse odgovore na učnem listu.

Ana: Iskali smo Trg bratstva, vprašali smo eno gospo, jaz sem jo najprej vprašala v slovenščini, a je bila Angležinja, zato sem jo potem vprašala v angleščini. Šli smo na Cankarjevo nabrežje, pa skozi Levja vrata. Hodili smo proti vzhodu namesto proti zahodu. En gospod je mislil, da smo begunci, saj nas je spraševal, če smo se izgubili.

Bine: Všeč mi je bilo, ker so bile v akvariju nenavadne ribe, posebej tiste črne, ki se zamaskirajo.

Luka. Všeč mi je bilo, ko smo se včeraj zvečer v sobi zabavali, sošolci so me namazali z zobno pasto.

Jan: Všeč mi je bilo, ko smo šli v Piran in všeč mi je druženje s puncami.

VTISI PRVEGA DNE

Zjutraj smo se polni pričakovanj podali na pot in okoli 11 ure že varno prispeli v CŠOD Burja, kjer so nas prijazno sprejeli in pomirili glede burje.
Po okusnem kosilu smo se v dveh skupinah podali na plano, kjer smo dobesedno še okusili in občutili burjo. Ena skupina se je malce poigrala s socialnimi igrami ter spoznala kup zanimivosti o solinah, druga pa je ponovila znanje in spretnosti v lokostrelstvu. Zvečer smo še se pogovorili o našem razredu in strnili svoje misli ter občutja tega dne.

Luka: Danes sem se zabaval.
Mark: Danes je odlično, ker ni šole!!!!
Jaka: Streljal sem z lokom, šlo mi je dobro.
Maj: Danes sem streljal z lokom in sem se odlično imel.
Bine: Veliko sem izvedel o solinah.
Miha: Dobro je bilo streljati z lokom.
Lea, Eva, Neja, Asja: Dan je bil zelo zanimiv. Tudi v domu nam je zelo všeč.
Teo: Lepo je bilo, ko nam je pihala burja. Fantje v sobi radi pomagajo.
Riccardo: Super. Neverjetno! Nikoli bolje!
Maks: Bilo je lepo, a je pihalo.
Robert: Nice
Rok: Bilo je super.
Tristan in Valentin: Bilo je super.
Ana: Imeli smo se lepo. Najprej smo se vozili dve uri z avtobusom, nato pa smo le prišli na cilj. Dom, kjer bivamo, je lep in urejen. Hrana je pa izjemoma res zelo dobra.