Skupina učencev smo prespali v šoli in na različne izkustvene načine obravnavali vedno aktualno temo čustev. Dejavnost je poteka v petek, 14. 2. in v soboto, 15. 2. 2025.

Pedagoginji Nina in Irma sta nam pripravila zanimiv program: po igrivem uvodnem spoznavanju smo ugotavljali, kateri tip oz. barva osebnosti  – pisali smo osebnostne lastnosti na barvno dlan ter reševali test osebnostnega prereza.

Zvečer smo si ogledali film Vrvež v moji glavi in se pogovorili o razumevanju vsebine filma ter o čustvih,

Ugotovili smo, da je čustev res veliko: UPANJE, STRAH, OBUP, SREČA, PRESENEČENJE, NAVDUŠENJE, ZAVIST, LJUBEZEN, SRAM, JEZA, VESELJE, UMIRJENOST, RADOST, LJUBOSUMJE,, ŽALOST,POGUM, RAZBURJENOST, RAZOČARANJE, DOLGČAS, , OSAMLJENOST, ŽIVČNOST, SOVRAŠTVO, ZASKRBLJENOST, NAPETOST, GNUS …

 

Med delavnicami smo se sprostili z igrami podajanje žogice z imeni, nenavadna vprašanja o meni, klopčič komplimentov, tropski dež… ali iskanjem duhcev po šoli in večernim sprehodom.

 

Poigravali smo se  s čustvi: šli smo se tombolo čustev, tekmovali v nizanju čim več čustev v eni minuti ter iskali svoja čustva na kolesu čustev.

 

Razmišljali smo, kaj je res pomembno v življenju in si v svoj vrček sreče to tudi shranili:

družina, starši, prijatelji, hobiji – predvsem šport in risanje, branje oz. knjige, sorodniki, dom, hišni ljubljenčki, zdravje, ljubezen, lepe besede, narava, glasba… Ugotavljali smo, kaj nam pomaga premagati negativna doživetja in kateri so naši kradljivci časa.

 

Barvali smo kamenčke občutij in jih za konec shranili vsak v svojo škatlico, na katero smo drug drugemu napisali lastnosti, ki jih cenimo pri njem.

 

Na začetku se nismo vsi poznali, preko dejavnosti, skupinskega dela in druženja smo se medsebojno povezali. Vzdušje je bilo sproščeno, spodbudno in prijateljsko, bili smo pozitivna in sproščena skupina. Učenci so prinesli doma narejeno pecivo. Večerjo, zajtrk in malico smo si v učilnici gospodinjstva pripravili sami. Ob vsem dogajanju je bilo res težko zaspati (čeprav smo morali vstati ob 7. uri zjutraj) in kar težko v soboto iti domov.

 

MNENJA UDELEŽENIH UČENCEV

Na kaj pomislimo ob besedni zvezi »Jaz v svetu čustev«?

  • Nekaj v zvezi s čustvi.
  • Pogovor o čustvih.
  • Na spoznavanje novih čustev.
  • Da živim v nekem čudežnem svetu.
  • Na nek drug svet.
  • Da sem na drugem planetu z vsemi čustvi.
  • Na žalost.
  • Razglabljanje o čustvih.

 

Kaj smo novega spoznali o sebi oz. drugih? Kaj je tisto najdragocenejše, česar se bomo spominjali?

  •  
  • Da zelena, modra, rdeča in rumena pomenijo kakšen si.
  • Da tudi, če smo po tipih osebnosti drugačni, se lahko razumemo.
  • Da lahko zdržim dolgo pokonci.
  • Spominjala se bom vseh nočnih pogovorov.
  • Spominjal se bom vseh dobrih dogodkov s prijatelji, ker jih je zelo veliko.
  • Da je veliko več čustev.
  • Kakšen tip osebnosti sem.
  • Kamenček občutij.
  • Ko smo iskali duhce.
  • Da smo s prijatelji lovili duhce pa kradli kape.
  • Risanje oz. slikanje kamna.
  • Da se mi je od lani osebnost zelo spremenila.
  • Večer, duhci, večerja, film …
  • Druženje med odmori.
  • Da so vsa čustva uredu.
  • Da je dobro, da kdaj jočeš.
  • Da je veliko tipov osebnosti.
  • Vse mi je bilo všeč.

 

Vsi bi se podobnega vikenda ponovno udeležili, ker…        

…ker je bilo zelo zabavno.

…ker je super.

…ker sem uživala.

…ker hočem iti na takšne dejavnosti.

…ker je bilo fajn.

 

Ostalim učencem in vrstnikom sporočamo:

Splača se prijavit, ker je zelo fajn. Bilo je zelo zabavno. Večerjo si pripraviš sam. Bilo je super. Film je super. Šli smo se skrivalnice po šoli. Vikend je zelo zanimiv in zabaven. Upoštevali smo pravila. Hvala vsem, ker ste mi naredili družbo. Udeležite se. Zelo se boste imeli dobro. Pedagoginji sta zelo prijazni in učenci tudi. Splača se udeležit, bolje boš spoznal sebe. Ta vikend je zelo fajn.

 

Zapisala: Nives Zelenjak, izvajalka dejavnosti