5. dan

Morska pustolovščina se zaključuje. Ladja Debeli rtič bo ob 13.00 zapustila pristanišče in se podala na pot proti domu. Če bo vse po sreči, se bodo utrujeni, vendar zelo zadovoljni mornarji svojim staršem v objem vrgli ob 15. uri na parkirišču pri Harmoniji.

Ladijski dnevnik je napisan in dogodivščina zaključena. Ostala nam bo v lepem spominu!

4. dan

Zjutraj so se mornarji praktično direktno iz kajut vrgli v lov na zaklad. Brez zaklada pri gusarjih pač ne gre. Naloga pa ni bila čisto enostavna, treba je bilo napeti možganske mišice in spraviti noge v pogon.

Morski volkovi, stare sablje in deseteronohtni podplati so se kasneje preizkusili tudi v pljuvanju, požiranju morske vode in elegantnemu rezanju skozi valove. Vsega po malo. Pomembno pa je, da vsi naši mornarji izgubljajo strah pred vodo ali pa so že zares neustrašni. Kapitani se veselimo vsakega napredka pri naših gojencih!

Zvečer pa sledi zabavni program. Se ga že zelo veselimo.

3. dan

Danes je dan M – mornarji smo dočakali, da z barkačo, jadračo, jahto, Titanikom, topnjačo … odplujemo na odprto morje. Zjutraj smo usklajevali skupinsko veslanje. Pravi mornar mora biti pripravljen na vse, zanesti se mora na svoje okončine!

Naša barkulja nas je odpeljala zelo daleč – do Kopra, kjer smo z lahkoto zapravili ves tedenski zaslužek. Med čakanjem na tritonko, smo prebrskali vso obalo in našli 45 živih, 6 betežnih in 22 poginulih rakovic ter druga morska bitja. Bilo je slišati veliko vznesenih krikov navdušenja.

Ker je sončno in toplo, mornarji pa utrjene korenine, plavamo v zunanjem bazenu!!! Dolgo smo čakali in se ga neizmerno veselimo.

Zvečer nas čakajo še mornarske igre, nato pa … smrčanje pozno v noč in še v jutro.

2. dan

Včerajšnji večer so mornarji zaključili z ogledom filma Oblačno z mesnimi kroglicami. Ladijski kuharji so pripravili izvrsten obed. Še dobro, saj bi se sicer oblizovali in slinili po palubi.

Ravno prav utrujeni mornarji so se zabrskali pod tople odeje in spali do jutra.

Čez dan so mornarji gledali v osebne izkaznice pošasti iz morskih globin in plitvin, ki jih mora poznati vsak resen morjeplovec, hkrati pa vohali, tipali ter okušali rastline in plodove, ki rastejo na kopnem.

Pri plavanju se napredek že pozna! Imamo se fino!

1. dan

Smo na gusarski ladji Mokri rtič. Dnevnik piše kapitanka Grom. Mornarji  smo v kajuti použili obilno kosilo.  Skorbuta ne bomo dobili, saj je bilo tudi zelja v solati na pretek.

Nebo je pošiljalo šibke sončne žarke. Pogumni mornarji smo jo po kopnem prešerno in brezskrbno mahnili po razglednice.  Vat a mistejka to mejka!

Verjetno imamo umita tudi ušesa in nohti so zagotovo čisti. Presneto kičasto za mornarje, vendar je to usoda, ki jo piše nebo.

Nazaj na kajuto smo bežali ko mokre podgane in se temeljito preoblekli in posušili.

V tem trenutku so mornarji ponovno do glave in čez mokri, ampak tokrat zato, ker se, končno!, namakajo v notranjem bazenu.

Vdano gledamo v nebo in se sprašujemo, kakšno presenečenje nam nebo pripravlja za večer. Morda se je kad (ker škaf ni ustrezna beseda) vendarle že spraznila.

Pozdrav vsem mokrim Mengšanom, vemo, da ste solidarni z nami!